Kysy lisää Varaa

Kirjanmerkki
Oma kartta
Suunnittele reittisi

Koe Suomen kuvankaunis luonto!

Nauti olostasi ja rentoudu Suomen metsien hiljaisuutta kuunnellen. Ympäröivä maaseutu tarjoaa upean valikoiman erilaisia maisemia matkan varrella.

Opastetuilla metsäretkillämme pääset nauttimaan hiljaisesta ja rentouttavasta metsämaisemasta. Oppaamme johdattaa sinut kauniita polkuja pitkin tutustumaan metsän kasvistoon ja eläimistöön. Retken aikana istahdamme laavulle keittämään kahvit avotulella. Tarvittavat varusteet ja pienet retkieväät kuuluvat paketin hintaan. Retket keskiviikkoisin kello 12.
lisää
Arvioitu kesto
2 tuntia
Myynti päättyy
31.08.2020
Peruutusmaksu 100% veloitetaan, jos varaus perutaan alle 24 tuntia ennen lähtöä.
Tarvittavat varusteet ja pienet retkieväät kuuluvat paketin hintaan.

Joukkoliikenne

Jyväskylä sijaitsee vain puolen tunnin matkan päässä Varjolasta, ja Jyväskylään pääset helposti kaikkialta Suomesta. Kaukoliikenteen linja-autot ja junat saapuvat Jyväskylän matkakeskukseen, josta pääset Varjolaan joko paikallisliikenteen busseilla tai taksilla. Varjolaan pääsee busseilla rajoitetusti, linja-autovuoroja on saatavilla parhaiten kouluaikaan (elokuusta toukokuulle). Katso aikataulut: https://matkahuolto.fi/ tai https://jyvaskyla.digitransit.fi/ Lähimmän pysäkin nimi: Kuusa P., pysäkiltä on kävelymatkaa Varjolaan 600 metriä.

Ajo-ohje

Vilppulantie 51, 41370 Kuusa.

Pysäköinti

Jyväskylästä: Jyväskylästä lähdetään ajamaan pohjoisen suuntaan, kohti Laukaa/Suolahti -suuntaa. Aja Laukaantietä (tie nro 637) noin 25 km eteenpäin, Laukaan kirkonkylän kohdalla jatka liikenneympyrästä suoraan eteenpäin 5,9 km. Ennen isoa siltaa on viitta Valkola 8, käänny vasemmalle Vilppulantielle. VARJOLA kyltti on myös ohjaamassa tässä risteyksessä. Aja n. 500 m ja tulet T-risteykseen, käänny oikealle. Seuraa opasteita Varjolan pihaan. Kuusaankoski kohisee vastapäätä tien oikealla puolella.

Etelästä 4-tietä ( E75): Vaajakoskelle saavuttaessa, käänny liikenneympyrästä oikealle – Laukaa 21 kyltin (Leppävedentie, tie 638) mukaan ja aja Laukaan suuntaan (10 km). Käänny risteyksestä oikealle Jyväskyläntielle Laukaan suuntaan (noin 16 km). Laukaan kirkonkylän kohdalla jatka liikenneympyrästä suoraan eteenpäin 5,9 km. Ennen isoa siltaa on viitta Valkola 8, käänny vasemmalle Vilppulantielle. VARJOLA kyltti on myös ohjaamassa tässä risteyksessä. Aja n. 500 m ja tulet T-risteykseen, käänny oikealle. Seuraa opasteita Varjolan pihaan. Kuusaankoski kohisee vastapäätä tien oikealla puolella.

Koordinaatit

DD
62.457881, 25.935561
DMS
62°27'28.4"N 25°56'08.0"E
35V 445087 6925642
w3w
///uupua.maissi.pysäköidä
Saapuminen junalla, autolla, jalan tai polkupyörällä

Varjola

Päivitetty: 25.02.2020

Kysymyksiä ja vastauksia

Kysy yhteisöltä

Onko sinulla kysymyksiä tästä sisällöstä? Tämä on oikea paikka niille.